Proč se mi smazaly roušky z košíku a objednávka nešla dokončit?

Je to způsobeno velkým náporem požadavků na skladový systém. E-shop se zeptá skladu, zda jsou roušky k dispozici, hned v prvním kroku objednávky. Pokud se ale sejde více požadavků během jedné vteřiny, což se při prodeji roušek stalo, dojde k tomu, že sklad není schopný odečíst a vyhodnotit současně zaslané požadavky. V době založení objednávky tedy roušky na skladě byly, ale záleží na tom, kdo je stihne dříve zaplatit. Až teprve potom je skladový systém definitivně odečte ze zásob. Jakmile dojde k zaplacení všech kusů, které byly na skladě, systém vás už pochopitelně k platbě nepustí.

Co mám dělat, když mi neprojde platba?

Pokud vám neprojde platba, vyčkejte na pokyny k platbě převodem, které vám zašleme. 

Nestačí třeba nastavit počet kusů na 1000 a napsat stav „na objednávku“? Ostatní e-shopy taky umožňují objednat zboží, které není skladem, pošle se, až skladem je. Nerozumím, proč to nejde. 

Neznáme přesný počet roušek, který obdržíme. Výrobce má omezené kapacity a nejsme jediní jeho zákazníci. Když přijmeme tisíc objednávek a výrobce výrobu zastaví, bude problém. Prodáváme vždy jen to, co máme fyzicky naskladněno a potvrzeno od výrobce. Dále by byl nepořádek v účetnictví.

Proč nepoužíváte Českou poštu, která posílá roušky zdarma?

Česká pošta posílá roušky zdarma pokud se za roušky nic neplatí. V tomto případě tomu tak není. Navíc máme výhradní smlouvu s dopravcem DPD na veškerý sortiment Vervashopu. Bohužel tato krizová situace neumožňuje osobní odběr.

Jak je možné, že roušky byly tak rychle vyprodány?

Dnes nám od výrobce z kapacitních důvodů dorazilo celkem 133 roušek oproti domluveným 200 ks (100 ks Hlavně se z toho neposrat a 33 ks s Logem HC VERVA Litvínov). Na e-shop jsme vložili 95 ks roušek Hlavně se z toho neposrat a 30 ks HC VERVA Litvínov, což je naprostá většina a bude tomu tak i při dalších dodávkách. I nadále budeme na e-shop vkládat pouze tolik roušek, kolik nám od výrobce každý pracovní den dorazí. Počet roušek nejsme schopni ovlivnit (záleží na jeho kapacitách). Roušky budeme objednávat, dokud neuspokojíme všechny naše fanoušky.

Kdy budou další roušky?

Další dodávku roušek očekáváme vždy následující pracovní den. 

Nemám čas sedět celý den u PC a hlídat, kdy dáte roušky do prodeje. 

Následující várku roušek dáme do prodeje vždy v 10:00 a ve  12:00 hodin, abychom stihli vše připravit a ještě odpoledne odeslat.

Jak se o roušky starat?

Vše se dočtete v příbalovém letáčku, který je součástí každého balení roušky. Maximální teplota praní je 60°, na mírný postup. Výrobek se nesmí žehlit. Výrobek se nesmí sušit v bubnové sušičce. Výrobek se nesmí chemicky čistit.