CO U NÁS BUDETE DĚLAT?

  • Vést administrativní agendu a poskytovat organizační podporu vedení společnosti
  • Spravovat kalendáře ředitelů společnosti
  • Zpracovávat knihy jízd a evidenci docházky
  • Evidovat a archivovat dokumenty společnosti
  • Zajišťovat korespondenci společnosti
  • Vystavovat a evidovat objednávky
  • Organizačně zajišťovat porady vedení společnosti
  • Organizačně zajišťovat schvalovací procesy ve společnosti
  • Pořizovat zápisy z porad
  • Organizačně zajišťovat catering ve V.I.P. sekci v průběhu hokejových utkání

CO BYSTE MĚLA ZNÁT A MÍT?

  • Min. SŠ vzdělání s maturitou
  • Znalost anglického jazyka slovem i písmem
  • Uživatelskou znalost MS Office (Word / Excel / Outlook/ Power Point)
  • Profesionální vystupování
  • Ochotu učit se novým věcem
  • Být časově flexibilní, spolehlivá a pečlivá
  • Praxe na obdobné administrativní pozici výhodou, nikoliv podmínkou

CO VÁM ZA TO NABÍDNEME?

- Zajímavou pracovní příležitost ve stabilní firmě v prostředí profesionálního sportovního klubu, která je součástí mezinárodní skupiny
- Příležitost účastnit se zajímavých projektů
- Odpovídající finanční ohodnocení

MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Litvínov
DATUM NÁSTUPU: 1. prosince 2020
DRUH ÚVAZKU: hlavní pracovní poměr (záskok za rodičovskou dovolenou)

Svůj strukturovaný životopis zašlete emailem na info@unipetrol.cz, nejpozději do 15.10.2020, do předmětu napište Asistentka HC VERVA.

Splňujete-li uvedené požadavky, budeme vás kontaktovat s termínem konání výběrového řízení.

Odesláním životopisu udělujete spol. UNIPETROL a HC VERVA Litvínov, a.s. souhlas ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ke shromažďování, zpracovávání a uchovávání Vašich osobních údajů pro účely výběrového řízení na toto či jiné vhodné pracovní místo, a to maximálně v délce dvou let. Svůj souhlas můžete písemnou formou kdykoli odvolat.